donderdag 2 mei 2013

SLEUR



Ik heb er een hekel aan om gewoon gras te maaien, baantjes te trekken en precies te weten hoeveel er nog moeten en hoe lang het nog gaat duren. Ik verras me zelf liever met een cirkel met bijcirkels, of een route langs de rand, een patroon dat hoe langer hoe kleiner wordt. En al blijft het dezelfde grasmat, het is zo nooit hetzelfde rondje.
Elke dag koken , elke dag aardappelen-groenten-vlees(vervanger) vind ik een opgaaf. De ijskast opendoen en ter plekke een gerecht verzinnen is meer mijn stijl. Mijn pasta met tomatensaus lijkt dezelfde, maar de ene keer gaat er bleekselderij en quorn in, en de andere keer juist veel knoflook en takjes rozemarijn.

Door terugkerende karweitjes subtiel te veranderen kruid ik het dagelijks leven.



klik hier voor meer weerKlank

Geen opmerkingen:

Een reactie posten