zaterdag 16 maart 2013

LERENDE LIEDJES

In mijn hoofd zit altijd wel muziek.
Soms als een 'oorwurm', soms op de achtergrond.
Ik leerde er naar te luisteren als een melodie van mijn onderbewuste.

Zo hoorde ik mezelf op enig moment 'O when the saints' zingen.
Een lied dat ik al in geen jaren gezongen of gehoord had. Waar kwam dat vandaan?
Al luisterend ontdekte ik de voor mij belangrijke zin: 'I want to be in their number' .
Dat voelde ik op dat moment: ik wilde er bij horen ( niet bij die heiligen, zo letterlijk hoef je het nou ook weer niet te nemen), ik wilde delen en mensen om me heen hebben. Ik had even genoeg van mijn eenvrouwsbedrijf.

Vanochtend werd ik wakker met 'avondstilte overal' : dat was meteen helder: vandaag wordt een stille dag voor mij, daar heb ik zin in.

En nu maar hopen dat ik morgen niet gewekt word met 'climb every mountain' !



klik hier voor mijn website

Geen opmerkingen:

Een reactie posten