zondag 30 juni 2013

VOORZICHTIG


Verbaasd lees ik mijn vorige schrijfsels terug.
Was ik dat die schreef? Wat maakte dat ik ze schreef?
Wat zocht ik met de publicatie?
Mijn drijfveer is mij niet heel duidelijk.

Ik houd van schrijven, van formuleren, van het zoeken naar die bewoording die het meest nauwkeurig mijn gedachten en gevoelens benadert. Dat is zeker een deel van mijn motivatie.

En elke bloglezer voor zich geeft aan mijn mijmeringen bestaansrecht. 
Ik vermoed dat dat mijn verlangen is: jou als lezer getuige te laten zijn van mijn bespiegelingen en zo de existentiƫle eenzaamheid (daar is ie weer!) voor even te verzachten.



klik hier voor mijn site

1 opmerking:

  1. Niet teruglezen, niet ontcijferen. (Da's mijn motto.)
    Ik lees je bespiegelingen graag!

    BeantwoordenVerwijderen